Veilig geland! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Shirley Collette - WaarBenJij.nu Veilig geland! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Shirley Collette - WaarBenJij.nu

Veilig geland!

Blijf op de hoogte en volg Shirley

27 April 2014 | Curaçao, Willemstad

Afgelopen dinsdag 22 april ben ik vertrokken voor 6 maanden naar Curacao. Weken alles moeten regelen en doen voor dit grote avontuur!

Dinsdagochtend om 05.00 uur ging de wekker, en om 6 uur gingen we dan naar Dusseldorf airport. Om 09.00 uur ging ik de lucht in. De vlucht is heel goed gegaan maar duurde wel lang 11 uurtjes vliegen.. 'S avonds om 20.00 uur landde ik (nederlandse tijd) aangezien het in Curacao 6 uur eerder is landde ik om 14.00 uur lokale tijd.

Nadat ik goed geland was kwam een meisje me ophalen van de airport. We zijn naar Punda gereden waar ik mijn kamer huur (Villa Azul). Ik was kapot na zo'n lange reis. Eenmaal aangekomen in de kamer ging ik eerst even skypen en de koffers uitpakken daarna viel ik als een blok in slaap.

Woensdag zijn we naar de auto verhuur gegaan voor een autootje te huren (zie foto) en zijn we wat over het eiland gereden. Ook ben ik even mijn stageplek gaan bezoeken, Wat fantastisch zag dat eruit! 'S avonds zijn we lekker gaan uiteten met huisgenootjes bij Wilhelmina en naar een feestje op mambo beach geweest.

Donderdag en vrijdag heb ik lekker in de achtertuin gelegen aan het zwembad en Willemstad in geweest.

Zaterdag ben ik met 3 andere huisgenootjes naar de Grote Knip geweest aan de westkust. Dit is een natuurstrand echt heel mooi (zie foto)

Inmiddels ben ik alweer bijna een week hier, wat gaat de tijd toch snel..
Morgen maandag 28 april begint dan mijn eerste echte stagedag. Heb er heel erg veel zin in!

Dit was mijn eerste verhaaltje, Op deze manier houd ik jullie een beetje op de hoogte wat ik hier allemaal doe!

Veel liefs xxxx Shirley

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Shirley

Ik ben voor 6 maanden op stage in Curacao.

Actief sinds 28 April 2014
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 2105

Voorgaande reizen:

28 April 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

22 April 2014 - 23 September 2014

Stage op Curacao

Landen bezocht: